لوگو های همسنگران و همدلان عطش

لوگو های همسنگران و همدلان عطش

لوگو های همسنگران و همدلان عطش

لوگو های همسنگران و همدلان عطش

هوالرفیق

 

با سلام و درود فراوان بر شما و وبلاگتان  ضمن آرزوی سعادتمندی و تندرستی من باز هم سر زدم و سیراب شدم ...

اول این یه یادگاری  رو از ما داشته باش :

هرکس که طعم محبت خدا و لذت مناجات با وی را چشید دل از همه دنیا برید و تنها عشق معشوق را سرلوحه خویش قرار داد.

خداوندی که میفرماید اگر بندگان میدانستند چقدر به آنها مشتاقم...

وای از این غفلت و امان از این دلهای خواب آلوده

 

بنده را نباید که به دو خصلت اعتماد کند :عافیت و توانگری ،که ناگاه در اثنای

تندرستی او را بیمار بینی و در اثنای توانگری تنگدست

هر کس مصیبتهای کوچک را بزرگ شمارد ،خدای او را به مصیبت های بزرگ

گرفتار فرماید

به یاد آورید که لذت ها پایان پذیرد و آثار زشت آن بر جای می ماند

ادب آن بس که آنچه از دیگران نپسندی از آن دوری گزینی

هر کس با حق در آویزد حق او را به سر در اندازد

از سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه




راستی  دوست عزیز وبلاگ ما هم باز هم بروز
خوشحال خواهم شد سر بزنید و نظرت رو بگی(راجح به مطالب و وبلاگ ) به امید دیدار شما

اگه قابل بودیم تبادل لینک داشته باشیم
عطش

نظرات 9 + ارسال نظر
زیتون پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://shemshad.parsiblog.com

هوالحبیب .
سلام . هم مطالبتون ارزنده است و هم قالب وبلاگتون زیباست . موید باشید

قفنوس شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

*** سلام رفیق

وب جالبی دارید خوشحالم که از اولین نظر دهنده ها هستم


اگه قابل دونستید یه سری هم به من بزنید و یه پیشنهاد


اگه براتون ممکنه در قسمت زیر نویس تاریخ نوشته هاتون رو

مشخص کنید.

به امید ظهور دولت یار- سربلند باشید و رستگار.***


مردی برنگ پرتقال سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ق.ظ http://diareranj.blogfa.com/

سلام من حمید هستم میدونی شما را لینگ کردم میگم شاید اگه جمع بشیم میتونیم یه خاکریز بزنیم
اخه من دلم خیلی میگیره تنهایم زخم و جنون همه خورده بهم با شما که هستم دلم گرم میشه یا حسین اینم شناسه قلب منه یا حسین به من سری بزنید
فلز

محمد حسین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ب.ظ http://ghariboo.parsiblog.com

با سلام
دوست عزیز از اینکه به وبلاگ من سر زدی بسیار متشکرم
و همچنین تبریک به وبلاگ شما که واقعا جای تامل دارد،
و در آخر می خواهم از شما که من را در وبلاگ نویسی یاری داده و از تجربیات شما بتوانم استفاده کنم
با تشکر بسیار ......

قطره بارون یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام
واقعا وبلاگتون حرف نداره .من اولی بار سعادت اینو داشتم که وبتونو بخونم
براتون ارزوی موفقیت وسر بلندی میکنم.
در پناه خدا.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ

مهندس۲ دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://goftogou.blogfa.com

یا حق!
از لطف شما ممنون!
"دعا برای فرج که دستور صریح و متقن امام علیه السلام است، پاداش خونخواهی مولای مظلوم حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) رادارد."
یا علی!
در وبلاگ شبهای گفتگو در انتظار دریافت نوشته های شمادر موضوعات مرتبط با محرم، برای طرح در برنامه ویژه محرم _ که از شبکه قرآن پخش خواهد شد _ هستیم تا با نام خودتان ارائه شود و وبلاگتان نیز معرفی گردد.
نگی نگفتیا!؟

پارسا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ http://parsanik.parsiblog.com/

سلام...من با هزار تا شرمندگی اومدم تا به شما سر بزنم.... تازه اومدم بگم ممنون از این همه زحمتی که کشیدید و خط خطی های این حقیر و خوندید..البته نشونه ای که ندیدم ولی ....راستی من همون خدایا کمک ام کن سابقم





اینم آدرس لوگوم :

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/parsanik/logo.JPG

ایلیا شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://rahiminejad.blogfa.com/

سلام معطر به عطر زمین کربلا
و با نام حضرت دوست که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست
دوست مجاهدم . لطفت شامل حالم شد . و ممنونم که یه صفحه رو به خاطر حقیر سیاه کردید .
من از حضور در وب شما به جد لذت می برم . و مفتخرم اگر بتونم در جمع پر مهر و نورانی شما باشم .

خدارا همواره به خاطر این هدیه های گران بها یی که در قالب دوستانم بهم هدیه کرده شاکرم .

یه مطلب نوشتم که جای رد پای پر مهرت زیر اون خالیه .
بیا و نظرتو بگو که راهنماییت برام ارزنده هست
راستی لوگو شما رو گذاشتم اما نمی دو نم چرا هنکام کلیک وارد سایتی با عنوان تنی پیک یا همچین نامی میشه .
در این مورد راهنماییم کن لطفا . چون دوست دارم لگو تونو که زیبا طراحی شده در وبم داشته باشم .

دامن دوست به صد خون دل افتاد به دست
به فسونی که کند خصم رها نتوان کرد

یا حق مارا مبر از یاد
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد